wtorek, 11 kwietnia 2006

wielki come back

Witajcie, po tak dluuugim czasie.Nareszcie zalozylismy internet w nowym domu :) Wiele sie zmienilo przez ostatnie pol roku- zaszlam w ciaze, wzielam slub z Sebastianem, przywiezlismy naszego psiaka Georga z Polski, Sebastian znalazl nowy zespol - PepperMint Pigs, z ktorym jedziemy teraz w Swieta Wielkanocne do Polski ( graja kilka koncertow w Polsce )... Moja ciaza przebiega spokojnie. To juz 27 tygodni, wiec moge sie pochwalic niezlym brzuszkiem :) Niedlugo zamieszcze kilka zdjec ze slubu i nie tylko, obiecuje. Aktualnie od zeszlego piatku jestesmy na urlopie, az do 1 maja wlacznie :) W ten piatek wyruszamy do Polski :) Jestem szczesliwa...Moze czasem nerwowa i nieznosna, ale szczesliwa.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Here are some links that I believe will be interested

    OdpowiedzUsuń
  3. Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
    »

    OdpowiedzUsuń
  4. Great site lots of usefull infomation here.
    »

    OdpowiedzUsuń