poniedziałek, 6 kwietnia 2009

2 tygodnie leniuchowania

Mysle sobie,ze...ta zima kiedys musi minac...(Hey)
Uwielbiam moja prace w oswiacie...znowu mamy ferie!tym razem 2 tygodnie - yupiiiii!Moze wkoncu znajdziemy czas,zeby pobyc troche ze soba,nacieszyc sie kazda wspolnie spedzona chwila...moze cos zwiedzic,obejrzec i oczywiscie odpoczac...Oby tylko pogoda nam dopisala :P
Znalazlam ostatnio w sieci kilka ciekawych blogow...Lubie szczegolnie te o fotografii,bo to dziedzina wielce mnie pasjonujaca :) Ogladam czyjes fotgrafie i staram sie czegos z nich nauczyc...Czasem przydalaby sie fachowa porada :) Duzo czytam,zwiedzam fora internetowe,ale sami wiecie jak jest...Czasem trzeba cos zobaczyc i dotknac,zeby zrozumiec :) Oczywiscie jestem otwarta na krytyke :P (w granicach rozsadku)
Najnowszy 'zakup' to Praktica BCA z odkrecanym obiektywem,ktory mam nadzieje zastosowac do makro...Potrzebuje tylko pierscienia odwrotnego mocowania :)i zobaczymy jak toto bedzie dzialalo :)
Ostatnie kilka wieczorow spedzamy z Sebastianem na ogladaniu naszych ukochanych 'Przyjaciol' na dvd.To juz chyba...3ci raz lecimy cale 10 serii po kolei :) Ale ten typ serialu chyba nie moze sie znudzic.Za kazdym razem smieszy mnie cos innego :)
milego wieczoru kochani...
Iw - jeszcze raz naj naj naj z okazji urodzin!

3 komentarze:

  1. To, co u Ciebie jeszcze zima? SZOK ;) U mnie wiosna pełna gębą - gdzie Wy mieszkacie :D

    A jeżeli chodzi o sama fotografię - idziesz najlepszą ścieżką - najlepiej podglądać innych :)

    PS makro jednak nigdy mnie nie wciągnęło, na forum fujiklub widzę jednak, że więcej makro interesują się kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no...zima to tutaj raczej nie zaglada :) az 1 raz padal snieg tej zimy :) Tylko wiecznie wieje i leje :P

    co do makro...hmm..wlasciwie nie wiem czemu tak jest,ale chyba 'latwiej' strzelic fote z bliska niz z...daleka? :P Nie mam tele, wiec odpada 'polowanie' na ptaki poki co :P

    OdpowiedzUsuń
  3. no świetne to zdjęcie,normalnie na patrzyć się nie moge hehehe...rozczochrany !!!

    OdpowiedzUsuń