środa, 13 czerwca 2012

PRZECENA!!

Witajcie!

Dziś tylko krótko,zwięźle i na temat!

Otóż ogłaszam.....PRZECENĘ!

WCIĄŻ DO WZIĘCIA:

1.Cutie - 20zł
2.Artsy - 15zł
3.Imani - 15zł
4.Hula Hair - 20zł
5.Westley - 25zł SPRZEDANA

Zdjęcia w poście poniżej i na maila.Ewentualne pytania na maila: uburchardt@gmail.com

ps. Splashki znalazły już nowy dom :)

......................

A tak z nowości,to jak już pisałam - zawężam moją kolekcję - w ten piątek kupuję Drakę,bo Dollbby nie może się przełamać i swojej mi sprzedać,hehehe :P - ale jaką - dowiecie się wkrótce :)

W planach jest jeszcze Nefera i tu pytanie do Was - czy w waszych miastach są one gdzieś w sklepach?jakie mają ceny?bo na Alle oscylują koło 120zł.....a były juz poniżej 100 :( ehhhh...

A w dalekosiężnych planach jest Pullip albo Dal (bo zdecydować się ciężko),ale póki co kasę trza odkładać :) no i na okazję czekać jakąś :)

8 komentarzy:

  1. U mnie w pszczynie jest po 99.99zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Urszulko, w Krakowie już dawno Nefery nie widziałam :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam w Warszawie w Selgrosie w okolicach Dnia Dziecka, była za niecała 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, to czekam na Dracę :D A co do Neferki, to u mnie w Rzeszowie w Realu jest za 130 zł... Ale co prawda, to prawda: podrażała teraz na All :( Pozostaje czekać aż znowu stanieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam i ja na Dracę :D Nefery to i ja dawno nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja bym wzięła Westley :) makula9@o2.pl poproszę o info na maila

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze dodam, że wczoraj w Realu była Rochelle ta nowa z gargulcem za 129zł

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, hej! To ja - Nanettcia z forum. ^^ Znajoma sie namyśliła i sprzedaje młodą. Tu jej blog: cute-candies.blogspot.com wiec jakby co, to do niej pisz. ;) No i dołączyła do forum. :D
    U mnie sterta monsterzyc jest, ale Nefery chyba nie było.
    Powodzenia w zbieraniu kaski!

    OdpowiedzUsuń