wtorek, 29 stycznia 2013

who's that girl?

Nareszcie doszły chipy z Coolcata!zamówiłam 2 pary - niebieskie dwutonowe i jasno-zielone i.....do niebieskich nie mam zarzutów,ale zielone okazały się być miodowymi?!To nie pierwszy raz,kiedy coolcat wysyła "coś" niekoniecznie podobne do zamówionego,a na maila póki co nikt nie odpisuje.....Ehh...No zobaczymy.

Ale nic to!Z drugiej pary jestem jak najbardziej zadowolona!Wczoraj pełna strachu i obaw przeprowadziłam "operację".Wybaczcie,że nie udokumentowałam,ale poprostu bałam się,że coś pójdzie nie tak......Na szczęście nie było tak źle :) Odkleiłam wiga,rozkęciłam czerep,i wystarczyło cieniutkim śrubokręcikiem wypchnąć chipy na zewnatrz,nawet bez wyjmowania mechanizmu.Oprócz wymiany chipów wkleiłam też rzęsy :) Największy zonk był z usuwaniem starych,które za nic nie chciały sie odkleić....Więc część wyskubałam pęsetą a część wycięłam nożyczkami do paznokci :P Wiem,że nie jest idealnie,bo na rzęsach widać kropelki kleju (to od diamencików,które na nich były - ale da się usunąć) Oczy zyskały głębię a rzęski dodały "powłoczystości" spojrzeniu :)

A tu efekty:









Tymczasowo Ciel ma innego wiga - jest to ten sam czarny wig,który kiedyśtam prezentowała Amelia,zakupiony od Bovary Dzięki raz jeszcze!

A bluza jest NJU,uszyta wczoraj przeze mnie na maszynie,ale nie pytajcie nawet ile się nadenerwowałąm i naklnęłam nad nią!Co chwila zrywało mi "górną" nić........dokańczać szczegóły musiałam ręcznie niestety :P

A tu bonus:

moje kociambry lubią się grzać :)


To Roxy :)

i Kuba :)



To byłoby tyle!Buziaki!



18 komentarzy:

  1. Nowe oczy są piękne, świetny kolor wybrałaś. W nowym wigu Ciel wygląda uroczo, jest taka naburmuszona ;) Nad bluzami też się męczę. Wszystko szyję ręcznie, ale mam nadzieję, że za miesiąc już będę miała maszynę ;d
    Pozdrawiam kociaki! Moje pieski też się grzeją, ale pod kaloryferem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, ja zawsze dostawałam od coolcata DOKŁADNIE to co zamawiałam! No to znaczy, że miałam szczęście :)

    Koty są super!!! Oczywiście Dalka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się, że raczej nie odważyłabym się tego zrobić sama :) (mimo, że ponoć łatwo się wymienia chipy ??? ) bluza świetna :) gratuluję, mi się marzy bluza dla Madlen, ale zepsułam już drugą maszynę :( więc chyba nie powinnam brać się za szycie :)

    Kociaki fajne :) moja Luna odkąd dostała nowe wielkie łoże to się z niego nigdzie nie rusza :) no chyba, że na ratunek mi :)) ostatnio zrobiła się straaasznie zazdrosna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cielakowa wygląda świetnie w nowych chipach i te rzęsy, jakie ma teraz spojrzenie. :D
    Bluza świetna. I kociaczki urocze. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Dodawanie rzes to jeden z pierwszych zabiegow jakie wykonuje na lalkach procz zakladania obitsu wlasnie po to,zeby spojrzenie spod wachlarza rzes tak jak tutaj przyprawialo mnie o drzenie serducha :) Pieknie wyglada plus ja pasjami uwielbiam niebieskie oczeta :)

    Ach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsy świetne, spojrzenie faktycznie powłóczyste..., a kropelki po kleju bym zostawiła,wyglądają jak kropelki deszczu :)
    Szycie dla lalek nie jest łatwe, ale jak cieszą efekty :)))
    Różowy kolor odbija się dobrze od czarnych włosków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie cielęcince w tych chipach ! Bluza wyszła świetnie , więc warto było się namęczyć ;3
    A z takimi rzęsami to do reklamy jakiejś maskary !

    OdpowiedzUsuń
  8. superanckie te chipy!
    A co co tych drugich to pewnie pisze pod zdjeciem ze produkt moze byc troche inny w rzeczywistosci D:
    bardzo sie roznią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam PB-05 a dostałam coś jakby PB-09.Efekt całkiem inny....

      Usuń
    2. No to reklamuj jesli Ci nie pasuje moze pomylila chipy i tyle;/

      Usuń
  9. Hello from Spain, i like very much the sweather she is wearing. The cat is very cute too. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciel przestała być Ciel i potrzebuje nowego imienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne spojrzenie... piękny ten błękit... rzęski też fajnie wyszły!

    a kto nie lubi ciepełka w zimowe dni...kocurki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ma te gały :D no nie tak fajne jak moja xD aleee oficjalnie mogę przyznać im drugie miejsce! Czy wszyscy lalkowicze mają koty ? xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Koooottę *o* fajnie wygląda teraz ona :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej spojrzenie nabrało głębi:) A Prz tych długaśnych firankach rzęś można się w tych oczętach zatopić jak w dwu źródełkach^^

    OdpowiedzUsuń
  15. a za ile kupiłaś jeśli możne spytać?

    OdpowiedzUsuń