sobota, 6 kwietnia 2013

podziękowania dla Zyzki i metamorfozy :)


                                                                 
Jak obiecałam - sprężyłam się dziś :) Mam wolny weekend i są tego efekty :)

Wielkie,ale to OGROMNE podziękowania dla Zyzki
za wspaniałości jakie nam przysłała!Jesteś kochana!!!


Zobaczcie sami!



  
Herbatki z cytrynką?
Zapraszam na ciasto i herbatkę!
(bluza i rajtki też od ZYZKI)
.....to wszystko jest MOOOOJE!!!!!!
 Jeszcze przy tym wszystkim była biała bransoleta,którą już "przejęła" moja córa :P 

Bardzo,ale to bardzo Ci pięknie dziękujemy!!!!!!!!!

A teraz z innej beczki :)

Tak sobie pomyślałam,że lalki siedzą na półce,to może im się nudzi?No to pozamieniałam niektóre z nich wigami i takie oto efekty uzyskałam :) jedne bardziej,inne mniej trafione,ale co tam! :) ważne że i ja i one się dobrze bawiłyśmy :)

Na pierwszy ogień poszła Amelia :) 



Kornelia w nowym wigu :) i w nowych trampkach


Ciel w blondzie :) Wiem,wiem,wieeelkie zaskoczenie!


Luna w rudych włosach!! no i nowe glany!




A tu Pinky i Ginger w swoich włosach :)

Noki w ubrankach od Zyzki + nowe trampeczki by Mimiwoo
:)
No i "behind the scenes" 



Uzbierało się stadko,co? :) ......a wylicytowałam kolejną lalkę :)

Życzę Wam miłego weekendu,kochani!


32 komentarze:

  1. Ruda Luna i blond Ciel!!!!
    Zakochałam się!!!!
    Bosko wyglądają panny :D
    "superstado" i ciągle rośnie ;)
    gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz gromadkę!! Tylko pozazdrościć! Czekamy na następną lalkę!
    Moja gromadka ostatnio się skurczyła o 3 sztuki, ale już czekamy na jedną nową...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać... moją ulubienicą jest Ginger :)

      Usuń
    2. :) ciekawe,któż to nowy do Was zawita??

      Usuń
  3. extra te zamiany powychodzily jak dla mnie ^w^

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się Amelka,bo ślicznie jej w tym wigu XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: what luck. Your gifts are beautiful and original. Amelia is very cute. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że przesyłka spodobała się i Tobie i dziewczynom.
    Ciel mnie oczarował. Noż i zaś muszę oszczędzać na wiga. Ech życie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tą zabawą w zamienianie:) Ceiekawie wygląda panna zielonooka w tych rudych warkoczach. Trochę jak Ania z Zielonego Wzgórza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty świetne :)
    A te Twoje stadko ach tylko pozazdrościć takie piękne i okazałe :) Ciekawa jestem nowej panny :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ładne stadko!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Korneli i Lunie wigi pasują ;)
    Wpadniesz do mnie ? ;]]
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo fajne ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ho,ho-ale gromadka :)
    Ciel chyba niezadowolona z zamiany włosów bo minę ma wściekłą ...
    A miniaturowe prezenciki wymiatają - szczególnie herbatka z cytrynką i torcik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile cudownych rzecze, gratuluję i zazdroszczę! :) Gromadkę masz sporą,rzeczywiście ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka gromada :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cuda dostałyście! :D Gratuluje, tyle skarbów i jeszcze ubranka. :)
    A z metamorfoz najbardziej spodobała mi się Luna, ślicznie jej w rudym. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow :) ekstra :) kornelia i ciel mi się bardzo podobają w nowych wcieleniach :)ale masz już ładną gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile słodkości, ile cudowności! Zazdroszczę!
    Ciel nawet do twarzy w blondzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rety nie wiedziałam, że zebrałaś takie cudne stadko. Świetnie razem wyladają. Zamiana wigów od czasu, do czasu dobrze lalkom robi, co widać na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciel podoba mi się najbardziej!
    PS Zmieniłam adres bloga na
    www.marshalkasdolls.blogpot.com
    Ten będzie już na stałe, bo przenoszę bloga na serwer znajomego i tak już będzie do śmierci. :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię grupowe zdjęcia! !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się napatrzeć na te śliczne panienki ;-))Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  22. Z całej Twojej gromadki uwielbiam Pinky :D

    OdpowiedzUsuń