poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dzieło Kamarzy ♥


Wiem......minęło już trochę czasu,ale czasem tak to jest,że cierpi się na jego brak,a innym razem człowiek poprostu potrzebuje nacieszyć się czymś w swoim własnym towarzystwie.....

Oto czym ja się cieszę...

(widzieliście już ją na blogu u jednej z najzdolniejszych osób,które zajmują się customowaniem :)




Moja Draka by Kamarza ♥♥♥

Bardzo,ale to bardzo Ci dziękuję!Mam nadzieję,że to nie ostatnia moja lalka customowana przez Ciebie!

Tym samym jest to moja druga Monster High OOAK :) pierwsza - Ghoulia jest dzieła Xhanthi :)

Nie wiem tylko co z tymi włosami zrobić....Panna ma paskudną grzywkę,w dodatku za krótką...stąd ten dziwny "zaczes" :)



miłego wieczorku!ja idę do bajora!


EDIT: zapraszam do zakładki FOR SALE - dodałam parę fajnych wigów w dobrych cenach :)


11 komentarzy:

  1. Wyszła rewelacyjnie :) Tylko podziwiać... A mnie się ten 'zaczes' włosowy bardzo podoba. Jest oryginalnie.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieła Kamarzy są niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I nikt nie będzie miał takiej samej! :) Może udałoby się jeszcze jej nowe włosy ufundować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczes boski!!
    Pięknie wszyła, zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ona ślicznie wygląda z tak zaczesanymi włosami. Moja pierwsza Draculara, którą była Draculara Gloom Beach (zarazem moja pierwsza monsterka) też nosiła takie uczesanie, ale potem dostała mocny tapir na głowę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest!
    Kamarza jest the best w lalkowych makijażach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! śliczna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam pięknotkę u Kamarzy, ale w tym "zaczesie" nie skojarzyłam, że to ta sama panna. Uważam, że "zaczes" jest fantastyczny i bardzo twarzowy :) Świetnie wybrnęłaś z tej krótkiej grzywki, do tego ta sukienka :)
    Monsterka przeobraziła się w śliczną dziewczynkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosz... Te lalki od Kamy żyją! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń