środa, 29 stycznia 2014

krótko

Dziś krótko,ale na temat :)

W ramach wymianki dołaczyła dziś do nas kolejna przedstawicielka rodzinki MH - Rochelle Goyle,seria Scaris :) Dziękujemy Pariflora !!!




Wraz z nią przyleciała super sukieneczka,którą pokaże wam moja ukochana Ghoulia :)




I także dziś przyszła do nas paczuszka od Gabi ,która jest młoda,ale baaaardzo utalentowaną osóbką!Mam nadzieję,że to nie jedyny raz,kiedy coś od niej zamówiłam :) A zamówiłam....


przecudną kieckę a'la lolita i różową spódnieczkę z paseczkiem (pokaże nast.razem)




To wsumie dziś na tyle :)

buźka!


8 komentarzy:

  1. gratuluję kolejnej panny! Ghoulia wygląda pięknie w tej sukieneczce, sukienka od Gabi też śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Edit*
    Ghoulia CUDO ^ ^ Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: great outfits. I like your dolls. .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczności!!
    Sukienka spowodowała chcieja...
    Idę szukać materiałów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Same fajne nowości u Ciebie i lalkowe i modowe :)
    Fajnie, że jesteś zadowolona, a Gabrysia zapowiada się na nową kreatorkę mody dla lalek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że lala dotarła cała i zdrowa i że sukienka się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tu monsterkowo ;D Ghoulia jest niesamowita!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń