poniedziałek, 19 października 2015

Nowa w stadzie!! :D

Jak w tytule :) Mamy nową dziewuszkę w naszej małej lalkowej rodzince :) Jako,że dzielnie biegałam po lesie za grzybkami i pieniążki odkładałam - zakupiłam sobie lalkę :) a co!

Przyjechała z Danii :) i to w rekordowym tempie! :) Wysłana w zeszły czwartek 15.10 o 15.00 - dotarła dzisiaj :)

To Littlefee Ante (tak,mam juz jedną!) z makijażem Anne ^^ (nie wiem kto to,ale cuuudnie maluje!)

Jeszcze nie mam imienia,ale coś mi się Marylka nawinęło :P

Trio razem :)

śpiąca buźka :)







Bonus: obie Littlefee Ante razem :) 
Niby takie same,ale inne :)
 

Prześliczne bluzy,siwe legginsy i sukienusia oraz blond furek - od Monikszy! Dziękujemy!!

♥ ♥ ♥

9 komentarzy:

  1. Śliczna, gratuluję :) Gdybym sama takie kolekcjonowała na pewno skusiła bym się na ten model :)
    Pozdrawiam Uleńko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne dziewuszki, tylko pozazdrościć gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i ten mejkap naprawdę śliczny, zostawisz ją w brązie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak aniołek... jest cudna! Bardzo chętnie obejrzę ich kolejne zdjęcia, bo wszystkie są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I like your new doll. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka, bardzo klasyczna, piękna! :)

    OdpowiedzUsuń