czwartek, 5 listopada 2015

ooops,I did it again!

Tak jak w tytule - znowu to zrobiłam!
Znowu....kupiłam lalkę!
No bo.....ten tego....taka ładna była...i kosztowała nie tak dużo :)

Jak są okazje,to trzeba z nich korzystać - nawet mój małżon tak powiedział!

Przedstawiam Wam kolejną "Antośkę" w mojej małej lalkowej gromadce :) Ma delikatny odcień tanowy,jest taka...kremowa?kawka z mlekiem?dla porównania Chloe jest duuużo ciemniejsza....
Myślę,że zostanie blondynką,bo ślicznie jej w jasnych włosach i niebieskich oczkach :)
Sukieneczkę i rajtki przywiozła ze sobą,z UK :)

Macie jakieś propozycje co do imienia?

Littlefee Ante,czyli "Atak klonów",jak to powiedziała Moniksza :P




dla porównania - LTF Chloe tan,LTF Ante tan i LTF Ante natural

:)

 A tu moje wszystkie Littlefee,śpiąca Lunka czeka na swoją buźkę :)

♥ ♥ ♥


13 komentarzy:

  1. Śliczna buzia :) Uzbierała Ci się piękna gromadka cudnych słodkości :) Ach te okazje ... nie należy szukać ich zbyt często, bo często będą się pojawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna.. Cudne wszystkie.. :)
    I tylko nasuwa mi się pytanie.. Ile jeszcze? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najładniejsza :) ślepka ma niesamowite i ten dziobek no po prostu 100% cukru w cukrze :) gratuluję nowej lokatorki z całego serca :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta Twoja gromadka :-) tylko pozazdrościć takich okazji !
    Też bym chętnie na taką wpadła , ale jakoś się chowają przede mną :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędna ta "kremowa" dziewczynka! W błękitnych oczkach i takim wigu jej wielce do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blondasek i te niebieskie oczka, a karnacja bardzo pasuje do całości - taka słodka różyczka :) Może więc Rozie przypadnie Wam do gustu ???
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pięknej gromadki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu!ja mam zawsze problem z imionami :P hehehe

      Usuń
  7. Chloe przywiodła mi na myśl wilczycę MH -
    i jak cudnie Jej w takich oczętach i włosach!!!
    choć Ante natural rzeczywiście świetnie w rudym ♥

    OdpowiedzUsuń