sobota, 3 lutego 2007

1-sza Rocznica Slubu

Kostek Yoriadis "Slońce moje..." To było jak krótki sen, kochałem tak jeden raz. Wierzyłem w tę miłość tak i nagle rozpadł się świat. Bo kochać to jedno jest, a drugie kochanym być. A cała miłość ma dla ciebie jest. Pamiętam dokładnie twarz, w jej oczach widziałem raj. Chodziliśmy pośród drzew, kochaliśmy cały świat. Co warty człowiek sam, jak krótka jego droga. Co warty człowiek jest, gdy nie ma w sercu Boga. To było jak krótki sen, kochałem tak tylko raz. Chodziliśmy pośród drzew, ja chciałem dać jej cały świat. A kiedy wybiore się w tę drogę ostatnią z dróg. Zabiorę ze sobą bzy, tak je kochałaś, więc dam, dam je ci... Słońce moje... Dzis nasza 1-sza Rocznica Slubu :) Kocham Cie,Sebastian :* A ta piosenka przypomina tak wiele i znaczy tak wiele... Podziękowania dla mojej kochanej Alicji :) Wspomnienia wrocily,te dobre :) Dziękuję za TAMTO...

2 komentarze:

  1. Ja tez Cie Kocham i Was Wszytskich i pewnie ze pamietam,tesknie Kazdego Dnia mysle o Was,i kurcze musze zebrac kase i wpasc tam do Was na Kawe heheheh,...Pamietaj do konca swiata i o jeden dzien dluzej bede zawsze,..

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche spoznione, ale szczere GRATULACJE! Na Waszych fotkach widac, ze bardzo sie kochacie! :) Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń