piątek, 10 lutego 2012

Skarby!!!

Skarby,skarby - dupa tam nie skarby,tylko lumpki różne dostałam od mamy,bo robiłyśmy razem porządki :) Nazbierała tych szmatek trochę,połowa "za małe/za duże" itp :) Zrobiłyśmy więc przegląd i to co się nadawało - zabrałam do domu w celu tworzenia twórczości okołolalkowej,hehehehe :) I takim to sposobem "wyczarowałam" tuniczko-sukienkę dla Cudnej Danieli Mojej Obecnie Brunetki :)

Taaa daaaam:


To moja pierwsza i miejmy nadzieję nie ostatnia (!) tunikowa sukienka z dzianiny :) Szyje się toto dość przyjemnie i pierwszy raz też robiłam rękawki w reglan plus ten podszycie wkoło szyi (nie wiem jak to nazwać - podkrój?) Wyszło znośnie całkiem,choć nie obyło się bez wtopy -hahahha- bo pierwszy rękaw doszyłam odwrotnie,tzn. szew zrobiłam po prawej stronie (na zewnatrz!) i trzeba było delikatnie pruć szwy,coby nie spartolić całej kiecki! :) ufff,udało się jednak.

I jeszcze korzystając z tegoż posta chciałam Wam przedstawić Cutie wave 1,która zawitała u mnie w zeszły piątek.Całkiem niezła z niej "szprycha"!


A tu w legginsach jaie jej uszyłam z "maminej bluzeczki" :P


I to tyle na dziś!Miłego weekendowania!

19 komentarzy:

  1. No toś się obłowiła i rozszyła:D Legginsy są zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko ;D Sprawaisz że chce sie szyć! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuniczka bardzo ładnie wyszła. Legginsy też bardzo fajne. Hehe, ja często rękawy odwrotnie przyszywałam. Ostatnio też ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tą Cutie, ale u mnie jest jeszcze w oryginalnej kitce, a tu widzę, że rozpuszczone włosy jej służą. Nie wiedziałam, że jest taka śliczna! Oj chyba się pobawię moimi lalkami! :D

    Tuniczka świetna! Aż mi się szyć zachciało!

    OdpowiedzUsuń
  5. :D oj jak miło :) pochlebstwa,pochlebstwa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała leginsy :). Ale się zaszyłaś w tym szyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak,te Barbioszki to lasencje jakich malo!!!
    Sliczna tuniczka Ci wyszal,pieknie pasuje panience!Ona ma boskie wlosy!
    Ja tez chcialabym tak komus szafe przegrzebac i cos do domu przywlec,ehhhh:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta beżowa sukienka idealnie pasuje do Danieli! pięknie w niej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka :-) No, i widzę, że fashionistki w pierwszej serii weszły już na dobre w łaski lalkowiczów - pamiętam, jak na początku każdy narzekał na te kolana, że nie kulkowe i w ogóle.. A ja od zawsze wolałam te z pierwszej serii i nigdy nie kupię sobie składaka z odpinaną głową :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta tuniko -sukienka :) Nowa też nie zła .

    OdpowiedzUsuń
  11. O masz... ty musisz mnie dobijać swoim talentem krawieckim? xD
    Cuda tworzysz :) i Danieli lepiej w ciemnych włosach faktycznie :)
    No i masz kolejną Fash :D zaraźliwe z nich panny prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Genialne! Otwieraj zakład krawiecki dla lalek ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci wyszły te cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sis, utalentowana jestes. Moze zaczniesz dla siebie szyc??? Ja poprosze o cos dla Adama:) To taka wieksza laleczka:)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim ja dla tej kochanej Laleczki coś uszyję,to on już zdąży wyrosnać :P ja "umiem" tylko takie mikro-małe szmatki :)

      Usuń
    2. to zamawiam skarpetki albo czapke:)

      Usuń
  15. ale odjazdowa sukienka... idę przeszukiwać szafy... może coś mam coby się nadało na taką kieckę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Do you like watching live sex cams? You won't forget BongaCams.

    OdpowiedzUsuń