czwartek, 26 lipca 2012

jestem sobie

Witajcie!

Szlag mnie trafia z braku czasu....Staram się być na bieżąco z Waszymi blogami,ale nie zawsze mam czas/chęć/możliwość skomentowania każdego postu....Wybaczcie!Ale czytam Wasze blogi z pasją zawsze kiedy tylko mam na to czas!

W zeszły weekend,a araczej w sobotę pojechaliśmy całą rodzinką nad morze,do Dziwnowa :) Nie wiem,czy znacie to miasteczko,ale ja mam do niego szczególny sentyment!Od dziecka jeździliśmy tam z rodzicami nad morze,na wczasy - mieszkaliśmy wtedy na obozowisku w lesie (wczasy wojskowe),potem na polu namiotowym...Jakoś tak już zostało,że wracam tam zawsze z rozrzewnieniem prawie :) Niestety w tym roku udało mi się wyskoczyć tam tylko na 1 dzień...ale lepszy taki jeden dzień nad morzem niż tydzień spędzony w domu! :) Zdjęcia jakieś tam porobiłam,niestety żądne "plastiki" ze mną nie pojechały - zwyczajnie z braku czasu :( Ale mam nadzieję,że uda mi się jeszcze tam wrócić za jakiś czas :)
Pogoda był średnia,bo wiaaaaało jak nie wiem co!Tak więc opalania nie było,hehe :)

Zdjęcia dodam jak ogarnę aparat,ok?

A z zakupem Pullipa mam ZONKA jak 150!Jak już coś znalazłam - sprzedawca nie daje znaku życia...Masakra!3majcie kciuki dalej!chciałabym już w tym tygodniu zamknąć sprawę zakupu!

No to lecę,trzeba się domem i rodziną zająć,bo jutro mąż i córka wyjeżdzają do Kostrzyna nad Odrą,na Przystanek Jezus (mój mąż gra w zespole PJ,na perkusji)

13 komentarzy:

  1. Mhhm trzymam kciuuki! :)) Ja byłam 2 razy na koloni w Dziwnowie! ^^ Więc dobrze znam tee miasteeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że znam Dziwnów ;-). Mieszkałam 6 lat nad morzem, i uwierz mi wtedy byłam nad nim rzadziej niż teraz, gdy mieszkam w Warszawie.

    Tzn., że z rodziny wojskowej jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anooo :P ojciec ma 30-letni staż za sobą....wiesz co to znaczy? :P:P:P

      Usuń
  3. Wiem, wiem, mam męża wojskowego i teścia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I'm looking forward to seeing the photos. I'm glad you enjoy the beach. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz za co przepraszac ;D Pracuje wycieczkuj - nie ma co siedzieć przed kompem i gnic ;pp

    OdpowiedzUsuń
  6. Co pozyjesz to Twoje wiec pozbadz sie wyrzutow sumienia:]
    A malzonek wszechstrony jest:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj znam to, tyle blogów do obskoczenia, że to normalne, że nie każdy się da looknąć gdy brakuje czasu

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jesteś :) żyj i bądź szczęśliwa i czuj się dobrze :) a my wtedy też będziemy szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :)Jestetm nowa w gronie piszących. Zakochana w Livkach, dzięki temu blogowi... :) Piękna Hannah. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście zapraszam do mnie. caffedolls@blogspot.com
    ps. blogger opóźnia czas o dwie godziny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ponownie :)
    Strasznie mnie męczą te wszystkie ustawienia bloga. Może wiesz, co zrobić żeby np.u Ciebie w zakładce obserwowane zamiast imienia było pseudo? Dziwne, bo w komentarzach mam pseudo, a w obserwowanych nie...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń